onsdag 20 juni 2012

Sommarlov

Äntligen är sommaren här och sommarlovet har börjat. Något som vår kuvasz Eira uppskattar då hon får längre och roligare promenader med Linnea. Eira är en sådan nyfiken och smart hund att hon egentligen borde bo hos någon som hade mer tid att träna henne. Jag tror hon skulle funka till lydnad eller spår men framförallt till agility. Hon är så smidig snabb och lyhörd! Så hittar vi rätt person kommer vi sätta ut henne på foder. Kanske du som läser detta är intresserad? Kontakta då csigora@hotmail.com. Här kommer i alla fall lite bilder från dagens promenad där lillmatte Linnea tagit alla bilder!














3 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Vilka snygga bilder. Häromdagen såg jag en kuvasz i Bollebygd. Ska sanningen fram och det ska den väl så hade jag inte vetat det om jag inte hade läst Sociala hundar. Man lär sig mycket av bloggar.
Så här var det. "Vad är det där för hund, undrade en kompis." "Det är en kuvasz, sa jag. Det vet väl alla!"

Elin sa...

Jääy för sommarlov, lika härligt som dina vackra sommarbilder!! :-)

Ja, tack för dina varma ord. Jag försöker ju vara flitig och svara och uppdatera :)

Grabbarna boys sa...

Vilka härliga bilder...de är hur fina som helst!!
Ni kommer att få ett underbart sommarlov!
Vov o kram!